• Despre
  • Informații publice
    • Declaratii
    • Organizare
    • Angajare
    • Legislație
    • Interes public
    • Achiziții
    • Solicitări conform Legii 544/2001
  • Formulare
  • PNCCF
    • Stadiu lucrari
    • Materiale Publicitare OUG 35
    • Sectorizare UAT-uri
    • Înregistrare sistematică terenuri
  • Contact
    • Audiențe
  • Comunicate de presă
  • Despre
  • Informații publice
    • Declaratii
    • Organizare
    • Angajare
    • Legislație
    • Interes public
    • Achiziții
    • Solicitări conform Legii 544/2001
  • Formulare
  • PNCCF
    • Stadiu lucrari
    • Materiale Publicitare OUG 35
    • Sectorizare UAT-uri
    • Înregistrare sistematică terenuri
  • Contact
    • Audiențe
  • Comunicate de presă

Audiențe

Program audiente
DUMITRU Leonida Mirel – Director Joi 10:00 – 12:00

Inscrierile la audienta se fac cu cel putin 24 de ore inainte de orele programate pentru desfasurarea acesteia, de luni pana vineri intre orele 9:00 – 16:00, la etaj I – secretariat, sau la telefon 0246 21.64.44

ILIE Vasile – Inginer sef Miercuri 10:00 – 12:00

Inscrierile la audienta se fac cu cel putin 24 de ore inainte de orele programate pentru desfasurarea acesteia, de luni pana vineri intre orele 9:00 – 16:00, la etaj I – secretariat, sau la telefon 0246 21.64.44

CRISTEA Aurelia – Registrator Sef Luni 10:00 – 12:00

Inscrierile la audienta se fac cu cel putin 24 de ore inainte de orele programate pentru desfasurarea acesteia, de luni pana vineri intre orele 9:00 – 16:00, la etaj I – secretariat, sau la telefon 0246 21.64.44

Procedura audiente [vizualizare]
Raport anti mita [vizualizare]

Procedura privind organizarea activitatii de primire, inregistrare a cererilor de audienta si de programare a sedintelor de audienta la nivelul Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Giurgiu

Pentru eficientizarea activitatii de acordare a audientelor si de eliminare a birocratiei ce poate interveni in cadrul acestui proces, se vor parcurge urmatoarele etape:

La nivelul O.C.P.I. Giurgiu audientele se acorda de catre persoanele cu functii de conducere din cadrul directiilor/serviciilor de specialitate sau de suport, in raport de obiectul solicitarilor sau de catre mandatarii acestora, conform programului de audienta aprobat;

Primirea in audienta se face in baza unei cereri motivate, aprobata in prealabil de catre persoanele cu functii de conducere din cadrul directiilor/serviciilor de specialitate in raport de obiectul solicitarilor sau de catre mandatarii acestora;

Cererile de inscriere in audienta la conducerea O.C.P.I. Giurgiu pot fi formulate exclusiv in nume propriu;

Prin exceptie, sunt admisibile si cererile depuse prin reprezentant, insa acesta din urma trebuie sa prezinte dovada calitatii sale de persoana imputernicita (delegatie avocatiala, procura notariala, etc.);

Cererile de inscriere in audienta adresate conducerii O.C.P.I. Giurgiu se inregistreaza in Registrul de evidenta al persoanelor primite in audienta la nivelul institutiei;

Cererile de inscriere in audienta adresate O.C.P.I. Giurgiu vor putea fi depuse personal la sediul institutiei sau vor putea fi transmise prin orice mijloc de comunicare care asigura confirmarea primirii (e-mail, fax);

In situatia in care nu este posibila utilizarea mijloacelor de transmitere mai sus mentionate, cererile de inscriere in audienta vor putea fi formulate si telefonic;

Indiferent de modalitatea utilizata, transmiterea cererilor de audienta trebuie sa fie realizata cu cel putin o zi lucratoare inaintea datei la care se solicita acordarea audientei, conform programului de audienta aprobat la nivelul O.C.P.I. Giurgiu;

Data acordarii unei audiente se stabileste de catre conducerea compartimentului competent cu solutionarea, insa aceasta nu poate depasi 30 de zile de la data inregistrarii cererii in evidentele O.C.P.I. Giurgiu;

Pentru motive obiective ce tin de organizarea activitatii sau in situatia in care aspectele sesizate in continutul cererii de audienta necesita o cercetare mai amanuntita, conducatorul compartimentului caruia i-a fost adresata cererea poate prelungi termenul de 30 zile prevazut pentru programarea audientei, cu cel mult 15 zile;

In general, programarea persoanelor in audienta se va face cu respectarea cronologiei inregistrarii cererilor de audienta, cu exceptia cazurilor care necesita solutionarea de urgenta a aspectelor prezentate in continutul acestora. Urgenta va fi stabilita de catre persoanele cu functii de conducere din cadrul directiilor/serviciilor de specialitate / suport in raport de obiectul solicitarilor sau de catre mandatarii acestora;

Registrul de audienta al O.C.P.I. Giurgiu se completeaza si pastreaza la registratura institutie;

Fiecare compartiment va completa un registru propriu de evidenta a audientelor acordate;

Registrele de evidenta a audientelor completate la nivelul compartimentelor vizate, vor fi inregistrate in prealabil in Registrul unic de evidenta al O.C.P.I. Giurgiu, existent la registratura institutiei;

Persoanele care solicita telefonic inscrierea in audienta, vor comunica toate datele necesare inscrierii in audienta catre registratura instituties;

Dupa inregistrare, in functie de specificul motivelor invocate, cererile de inscriere in audienta vor fi predate de secretariat pe baza de semnatura persoanei desemnata din cadrul compartimentelor functionale, care va proceda la inregistrarea acestora in registrul propriu;

Dupa inregistrarea cererilor in registrul de evidenta propriu, acestea vor fi prezentate pentru analiza persoanelor cu functie de conducere din cadrul compartimentelor in cauza sau inlocuitorilor legali ai acestora, care vor dispune asupra admisibilitatii lor;

Cererile de audienta predate compartimentelor in cadrul carora sunt acordate audientele solicitate de petenti se vor pastra si arhiva O.C.P.I. Giurgiu;

Pentru cererile analizate si aprobate, persoana desemnata din cadrul directiilor/ serviciilor respective va anunta petentul cu privire la data acordarii audientei;

Aceeasi procedura va fi urmata si in cazul cererilor care nu au primit aprobare, petentul fiind informat cu privire la motivele care au stat la baza respingerii cererii sale;

In situatia in care in decursul unui interval de 10 zile lucratoare de la inregistrarea cererii de audienta, persoana desemnata din cadrul directiei/ serviciului care acorda audienta nu poate contacta solicitantul audientei la numarul de telefon indicat in cererea de audienta, va restitui secretariatului cererea in care va mentiona data si ora la care a incercat sa efectueze programarea. In aceste cazuri, cererea de audienta va fi clasata, urmand ca pentru reprogramare solicitantul sa depuna o noua cerere;

Persoanele care prin cererile depuse telefonic sau personal solicita audiente pentru solutionarea unor probleme care nu sunt de competenta O.C.P.I. Giurgiu vor fi consiliate si directionate catre institutiile sau autoritatile competente pentru rezolvarea problemelor respective, informarea acestora realizandu-se prin mijloacele de comunicare puse la dispozitie (telefon, e-mail);

Petentii pot solicita inscrierea in audienta la directorul institutiei numai in situatia in care acestea au motive temeinice de nemultumire fata de solutiile propuse de catre conducatorii compartimentelor care au acordat audientele solicitate de acestia;

Persoanele care au primit un raspuns final in urma audientei acordate de catre conducatorii compartimentelor ai O.C.P.I. Giurgiu nu mai pot beneficia de inca o audienta avand acelasi obiect;

Cererile de inscriere in audienta, avand ca obiect solicitarea de sprijin pentru solutionarea unor litigii aflate pe rolul instantelor judecatoresti sau in legatura cu care, instanta s-a pronuntat, li se vor comunica ca acestea nu pot face obiectul activitatii de acordare a audientelor de catre conducerea O.C.P.I. Giurgiu, petentul urmand a fi anuntat despre aceasta prin intermediul mijloacelor de comunicare indicate in continutul cererii (e-mail, telefon);

Persoanele care au depus petitii la O.C.P.I. Giurgiu nu pot depune cereri de audienta in termenul legal de solutionare a acestora;
Cu ocazia sedintelor de audienta la care participa, persoanele inscrise in audienta vor semna o fisa de audienta completata conform Anexei 2;

In cazul in care aspectele prezentate nu pot fi lamurite in cadrul audientei, solicitantul va fi informat cu privire la posibilitatea depunerii de memorii/petitii/sesizari. La acestea, vor putea fi anexate documente ce au legatura cu obiectul aspectelor prezentate;
Inscrierile in audienta se fac cu cel putin o zi lucratoare inainte de data solicitata pentru audienta;

Inscrierea in audienta se poate face in fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 08.30 –16.30, la numarul de telefon 0246216444, 0246219400 sau la sediul institutiei din Bld. 1907, nr. 1, sc. B.

De asemenea, formularele cererilor de inscriere in audienta, completate conform modelului anexat, pot fi transmise prin posta, prin fax: 0246216444, 0246219400 sau prin e-mail la adresa: gr@ancpi.ro

Cerere de audienta – Anexa 1 [descarca]
Fisa de audienta – Anexa 2 [descarca]

Informatii de interes

  • E-Terra 3
  • Termene
  • Informații autorizați
  • Informații notari
  • Asociere tarife
  • ANCPI
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Transparenta veniturilor–Legea 153

www.recensamantromania.ro

SIPOCA 35

Pașii necesari în vederea completării formularului digital pentru intrarea în România

https://www.youtube.com/watch?v=03NbiFgkp4k

Harta judetului Giurgiu

Adrese utile

• Guvernul României
• Președenția României
• Agenția Natională de Cadastru și Publicitate Imobiliară
• Uniunea Geodezilor din România
• Uniunea Națională a Notarilor Publici din România
• Centrul Național de Cartografie
• Asociația Română a Băncilor
• Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice

Date contact

  Adresa: Bd. 1907, nr. 1, scara B, Giurgiu, Romania, cod postal: 080316

  Telefon: 0246 21.64.44

  Fax: 0246 21.94.00

  Email: gr@ancpi.ro

© Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Giurgiu • Website creat si intretinut de TNC Solutions